Ut i skogen!

Denna tisdag började ganska segt. Vaknade på fel sida imorse och som grädde på moset så är min terapeut sjuk så det blev ingen träff med henne idag. Det visste jag om sedan tidigare, men det bidrog ändå lite till min grinighet. Så jag låste in mig på rummet och sov bort hela förmiddagen...
   MEN! Vid halv två tog jag mig i kragen, utrustade hunden med halsband och reflexväst och så gav vi oss ut i skogen "på riktigt", vilket var väldigt väldigt länge sedan! Då var det lite sol mellan molnen, och allmänt härligt väder. Hunden var glad, och det smittade av sig på mig som tur var. Oavsett vilken av de långa rundorna man ska gå, så startar det med ca 3 km uppförsbacke. Så benen var möra när vi nådde toppen och det planade ut! Men hemvägen blir ju desto bättre när det nästan enbart går utför ;)
 
 
Ett älgspår i jämförelse med min 39:a!
 
"Hemliga torpet" i trist senvinterskrud
 
Det är rejält kuperat här på Höglandet, syns dock dåligt på bild...
 
Stenbumling delad i ett rakt snitt, av naturen själv
 
Min sessa som helst av allt leker med grankottar, det är livet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0