Uppladdning inför morgondagen

Så, då är det äntligen dags för vårdplanering imorgon! Bara ett par månader för sent, men bättre sent än aldrig, väl?
Jag känner mig rätt så stark och tror att jag ska klara att framföra mina budskap trots att jag är ensam representant för mig själv.
   Det jag vill är att behandlingshemmet och kommunen ska öppna ögonen, börja tänka och börja diskutera alternativa lösningar för min tillvaro fram tills att jag får en lägenhet hemma! Just nu sitter alla passiva och väntar på bättre tider och det gör mig sjukt frustrerad. Börja tänka utanför boxen, folks!! Visst, finns det inga lösningar så finns det inte, men det vet vi ju inte förrän vi har diskuterat igenom allt!
Pepp pepp pepp, det här ska gå bra, måste klara att stå upp för mig själv!!
 
 
 
Längtar hem till vänner, familj, havet och hästarna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0