Happy Valentine´s!

Fick faktiskt både blommor och choklad idag, trots att jag är så ensamstående man kan bli! Och det var en trevlig överraskning =) Dagen i övrigt har varit seg, detta beroende på att den vikarierande nattpersonalen väckte mig vid varje tillsyn, hon gav sig inte förrän jag hade stönat fram ett jaaaaa. Och det tar tid att somna igen kan jag säga! Så det blev inte mycket sömn. Hoppas på bättring denna natt då det är en mer erfaren personal. Så jag har varit bitter idag ändå, och det är tråkigt, gillar inte att vara bitter. Men det är småsaker som gör det, små små bevis på att personalen tycker att vi är gnälliga jävlar som inte är värda att lägga ner någon energi på. Men men! Det är väl bara så det är.

Kommentarer
Postat av: Ida

Haft en bra dag? :)

2014-02-15 @ 22:49:18
URL: http://www.idagrunn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0