Big News

Jag har skaffat boende på hemmaplan! 
Kanske inte det allra mest optimala om man ser till läget, men på övriga plan så tror jag att det kommer bli bra! Och framförallt känns det helt underbart att tiden här på behandlingshemmet nu faktiskt har ett slut, det gör hela situationen mer hanterbar. Har en riktigt bra magkänsla, och mitt mående som på sista tiden dalat är nu påväg uppåt igen =)
  Annars så är det relativt lugnt här just nu. Jag har sedan en tid haft ordentligt ont i ryggen, är ganska säker på att det är ischiasnerven som är i kläm och det gör ont konstant. Var hos läkaren, men han avfärdade mig som missbrukare och sa åt mig att återkomma om det inte gått över på några veckor. Så jag får gå och ha ont! Nu har jag kunnat sova om nätterna igen i alla fall, det var ett tag som det inte gick pga smärtan, men nu fungerar det som sagt och det är väl det viktigaste.
  Nu är det snart dags för promenad med min fina G och lilla L =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0