Sysslolös

Idag är en såndär dag då det inte händer någonting alls! Det var stadsresa i förmiddags, men nu när alla klienter ska åka samma dag så blir det väldigt mycket folk, och folk som man inte alls trivs med och då är inte ingen mening med att åka. Speciellt inte när resan bara går till närmaste större by, där det inte finns mycket mer än mataffärer och pizzerior. Så jag valde att stanna hemma!
Har ingen bok på gång heller, nyss läst ut geim, av Anders De La Motte. Spännande bok, bra story som driver på och håller nyfikenheten uppe! Men det är som sagt dags att hitta en ny bok att gräva ner mig i.
  Till helgen åker jag hem på permission, det ska bli så skönt! Har inte varit hemma på över åtta månader, behöver verkligen komma härifrån och uppleva någonting annat! Hunden får följa med hem, katterna får bo på pensionat. Dyrt, men kan inte ta med dom närmare 30 mil i bilen enkel resa bara för några dagar hemma.'
 
 
Mina fina <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0