Genväg blev senväg

Var ute en sväng med hunden, ner till "centrum" för att posta brev och tog en extra runda när vi ändå var ute. Hittade en stig jag inte gått innan, var tvungen att testa! Dumt dumt dumt, att man aldrig lär sig av sina misstag (har gått vilse ett antal gånger i skogarna häromkring..), så det jag trodde skulle bli en snabbare och trevligare väg hem visade sig bli lång, snårig, blöt och onödig. Fulla med äckliga älgflugor och fästingar (och spindlar i håret för min del) kom vi dock hem tillslut, nu har jag skrubbat skinnet rött i duschen, och vovven sover gott.
  Förutom den lilla skogsrundan så har jag varit en kort sväng till grannbyn för att hyra film och handla lite, annars inte gjort många knop idag. Måendet har varit helt okej, trött som vanligt men inte mycket ångest och har inte sovit nånting alls på hela dagen! Inte ätit nåt heller, men det blir nog av nu framåt kvällen. Kriminaldrama på TV´n idag med, jag är ju helt såld på dem tyvärr, så är överlycklig nu när tv4 visar något nästan varje dag! Man får glädjas åt det lilla =)
Vovven tycker att matte är alldeles för långsam!
 
Hur många lingon finns det i skogen? (inte så många!)
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0