Detta med mat...

Herregud vad jag har svullat idag!! Frukost, massa middag, en bulle och lite choklad... Känner mig inte så stolt över det just nu, vill helst gå in på toa och se till att det kommer upp igen, fast jag vet att det redan är försent...
  Hunder däremot, hon äter ingenting och är jättedålig i magen... Stackarn att bli så stressad av att "byta hem" att hon inte ens kan äta :S Fast hon verkar ändå glad att vara här. Får inte ihop det...
   Idag har jag i alla fall varit och hälsat på en av mina kära vänner, och även umgåtts med ena syster och pappa en stund! Kvällen har spenderats i soffan framför en film tillsammans med Gissla. Imorgon blir det umgänge med bästa vännerna och en tur till syster nummer två =) Är helt slut efter dagen, men det är skönt att vara trött på rätt sätt för en gångs skull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0