Det känns inte så bra...

Har varit iväg och lämnat mina katter på pensionat nu, fick en smärre chock när jag insåg att dom ska bo i en utomhus-bur!! Mina innekatter som aldrig har satt en tass ute :S Visserligen fanns det ett litet isolerat krypin, där jag stoppade i alla filtar jag hade med, hoppas verkligen att dom ligger där och värmer varandra om nätterna... Vet inte hur jag ska kunna sova gott när jag vet att dom kanske ligger och fryser..!! Jag kanske är dum som tog det för givet att dom skulle bo inne, men alla andra pensionat jag besökt har haft katterna i burar inne... Kunde inte tanten jag pratade med sagt det, känner jag? Jag borde frågat i alla fall, inser jag nu!
Usch, ont i magen har jag nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0