Äntligen fredag!

Imorgon är det lördag och då åker jag hem på perm :D Längtar så, ska bli så himla skönt att få känna på den vanliga världen igen! Och träffa människor jag saknar =)
   Idag har jag än sålänge hunnit med att dammsuga mitt rum och allrummet utanför, vi har "gemensam städdag" på fredagar, men det är väl si och så med det där, inte alla som engagerar sig. Vilket jag förstår, jag är ingen fan av att städa och personalen städar ju ändå varje dag, men det är väl för att vi ska lära oss att städa eller något, vad vet jag...
  Snart ska jag iväg till en bekant som bor här i byn och snacka lite, samt fixa mina naglar, vilken denna människa är grym på! Hoppas på någon fin färg som håller lite längre än ett par dagar =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0