Internetlöst!

Vi har varit utan internet här ett par dagar pga en avgrävd kabel,men nu ikväll blev det fixat igen!
Änsålänge har denna veckan varit toppen, jag har inte varit så trött och vi har haft det väldigt trevligt.
Igår var jag och moster ute och promenerade nästan två timmar undetiden lillkusinen var och tränade. Vi gick runt i Fredrikstad, först i Gamlebyen med anor från 1700-talet, sedan tog vi en färja över älven och tog en sväng i den nyare delen av staden. Vovven hängde med och skötte sig som vanligt utmärkt, vilken tur jag haft som fått en så fin hund! Färjan gillade hon väl inte jättemycket, men hon accepterar det ändå!
Nu i eftermiddags åkte vi iväg några mil, ut till en grupp öar där vi promenerade, tittade på havet och en vacker solnedgång! Havet är alltid rogivande, även när det blåser som det gjorde idag!
Både igår och idag lagade jag middag, och idag passade vi även på att fira äldsta kusinen som tog sitt körkort i förmiddags =)
 
 
 
Denna lilla stuga är byggd av en konstnär och allt material är skräp som hittats på stranden nedanför.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: ST

Det var en fin hund det där :)

2013-11-26 @ 20:30:07
URL: http://startrekforever.blogg.se/
Postat av: Ellen

Fina bilder! :D

Svar: Tack så mycket =)
H

2013-11-27 @ 20:52:08
URL: http://lifeofellen.devote.se
Postat av: amanda

Såå fin hund!:)

Svar: Tack =)
H

2013-12-02 @ 09:47:54
URL: http://amandarehn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0