Julfix

Så börjar sista dagen i Norge lida mot sitt slut. Men vi har en hel del kvar att fixa ikväll! Det ska städas, granen ska in och den ska pyntas. Och om orken och tiden räcker så ska det bli en sats lussekatter med!
Dagarna har i stort sett ägnats åt att baka och laga mat, men det tycker jag är roligt så det är bara bra =) Hunden har kanske hamnat lite i skymundan, men det finns gott om ungar här som tar med henne ut och leker, så jag tror att hon är ganska nöjd ändå. Imorgon går bussen mot västkusten kl 9.40. Vovven blir kvar här, lite trist men jag får försöka klara mig utan henne i en vecka eller två, det ska nog gå bra.
Har lite nya bilder att lägga upp, men det får bli ikväll eller en annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0