Frustration!

Dom senaste två dagarna har varit helt upp och ner... Har träffat den största idiot till läkare som går i ett par skor! Känner mig så kränkt av hans bemötande, han lyssnar över huvud taget inte på vad jag säger till honom, utan gör sin bedömning av mig lite som han själv känner för. Vilket nu resulterar i att han mer än gärna skriver ut mig, men behandlingshemmet vill inte ta emot mig förrän dom har resurser att tillgodose de behov av tillsyn som dom anser att jag har, och biståndshandläggaren i hemkommunen kan inte bevilja mer resurser pga det utlåtade som läkaren skrivit, dvs att jag inte behöver någon tillsyn eller resurser utöver det normala. Jättekul, verkligen. Vad gör man..!?

Kommentarer
Postat av: Natta!

Man har slutat förvånas hur psykvården fungerar ibland! riktigt skrämmande!
hoppas du mår bättre!

2013-04-05 @ 17:28:17
URL: http://unnamned.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0