Måndag

Det har varit en rätt så händelselös helg, jag har dragit på mig en förkylning och det har varit iskallt ute. Självklart har det blivit promenader med hunden, eller snarare löprundor, hon har så sanslöst bråttom nu när det är snö ute! Och även om jag har broddar så kan jag ju inte gå hur fort som helst med tanke på underlaget... Men hon har fått gå mycket lös, det är tur att hon är duktig på det =)
   Annars så mår jag fortfarande helt ok, lite uttråkad som sagt. Har idag beställt hem böcker från AdLibris, fick ett presentkort i julklapp! Så nu ser jag fram emot ett paket fullt med nya böcker!
 
 
Igår var det matlagningsdags, någon slags kycklinggryta blev det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0