En alldeles vanlig måndag

En riktigt seg dag idag, lång väntan på att få åka och rida, vilket jag gör varje måndagkväll! Förre veckan fick jag rida en helt underbar häst och det kändes så härligt. Men idag fick jag en häst som jag inte gillar, en liten fux som helst inte vill jobba alls. Kanske är jag lat och har dåligt tålamod, men jag tycker det är oerhört trist att sitta o rida en häst som inte vill jobba, som protesterar för minsta krav! Det blev ett antal bakutsparkar rakt in i sargen och en del istadighet med, och då tröttnar jag. Fick en sträckt muskel i ljumsken på köpet, så nej, det var ingen bra dag idag.
Nu är det in i duschen som gäller, sedan sängläge framför tv´n eller med en bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0