Skitdag

Åh vilken rutten dag idag, vaknade helt på fel sida känner jag... Har inte gjort nånting alls, det var stadsesa på förmiddagen men jag har inga pengar så det kändes rätt meningslöst att åka med, blev hemma istället och sov bort hela förmiddagen... Nu hade jag tvättid kl 13, men som vanligt så är det någon annan som har tvätt i maskinen, så sjukt irriterande!! Och ansvarig personal är upptagen så det går inte att reda ut det heller... Är verkligen en toppensystem dom har kommit på!
  Det går sådär även på bostadsfronten. Pratade med bostadsförmedlingen igår, och då hade dom i alla fall skickat mina uppgifter på en ledig lägenhet. Så nu blir det till att hålla tummarna i en och en halv vecka igen, hoppas på att hyresvärden väljer att ge mig ett erbjudande! Vill så himla gärna, är så trött på att gå runt här och bara se dagarna gå utan att någonting händer.
   Igår fick jag ett ryck framåt eftermiddagen och började städa, höll på i nästan tre timmar, så det kändes bra den kvällen! Dammsög och skurade golvet och sorterade en massa tråkiga papper och slängde massa skräp. Lite tröstlöst bara att det idag ser ut som att ingen städat på två veckor igen, men det är bara att bita ihop och gilla läget när man har djur!
  Är ingen medlem av positiva klubben idag, så det får vara nog med skrivande nu. Återkommer när humöret är lite bättre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0