Friskt!

Nyss hemkommen efter en powerwalk i kylan, härligt! Det var ett bra tag sedan vi kunde promenera ordentligt, pga infektion, antibiotika och nu mitt dumma ben som gör ont, så det var skönt att komma igång igen =) Det blev ett par kortare lydnadspass med vovven under promenaden, hon skötte sig bra men jag har svårt att få henne rätt "tempererad". Med bara godis som belöning anser hon det inte vara värt att anstränga sig, och med leksak blir hon väldigt lätt övertaggad. Knepigt!
   På måndag blir det en långresa till min hemkommun för att träffa soc, det blir ett möte angående deras möjligheter att påverka min plats i bostadskön! Ska passa på att träffa och luncha med mina kära systrar. Längtar!
  Dagen har spenderats med näsan i en bok, först Inferno som slutade riktigt bra, en spännande roman med tankeväckande handling! Sedan började jag på GW Perssons nya, men har bara kommit några sidor så har inte mycket att säga om den ännu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0