Dålig film

Såg en film igårkväll, som jag på beskrivningen trodde var en fin kärlekshistoria men som visade sig vara en enda lång reklamfilm för läkemedelsföretag och läkemedel. Love and other drugs heter den. Se den inte, man blir besviken. Jag blev smått galen på all produktplacering, och just läkemedel känns inte riktigt som att det hör hemma i en film som ska användas i underhållande syfte... Eller är jag helt fel ute? 
Förstår att det kostar mycket pengar att göra långfilm och att man behöver "sponsorer" och de pengar som produktplaceringen ger. Men i denna film anser jag att man dragit det för långt, nu är varumärkena viktigare än storyn och tar upp mycket mer plats. Handlingen skulle kunna vara bra, men nu blev det mest patetiskt. Trist!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0