Lussebulle

Idag har jag inte sovit på hela dagen, underbart!! Låter kanske som en petitess, men att sova bort hela dagarna i brist på annan sysselsättning är inget att föredra, det är ganska hemskt faktiskt. Sen så har jag väl kanske inte gjort så mycket, men fick en liten åktur till veterinären för att köpa medicin till ena katten och även en sväng på Konsum, hallelujah! Nej, men det gör faktiskt väldigt mycket för humöret att bara komma iväg från behandlingshemmet en liten stund, det krävs inte mycket och därför är det extra synd att möjligheterna kommar så sällan, tycker jag. Men men.
   Igår kväll fick jag ett litet ryck och bestämde mig för att baka lussekatter, det tog nästan en vecka att komma igång men tillslut blev det av! Orkade dock bara baka en sats och dom tog ju slut fort, men det var (återigen) skönt att ha något att göra en stund.
   Nu längtar jag bara efter permissionen, åker till moster i Norge den 14:e och sen hem till familjen strax innan jul och blir kvar där till den 29:e. Gött, på ren göteborgska!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0