Kattmani!

Så har mina kissar ääääntligen kommit hit! Som jag har, väntat, förberett, planerat o väntat ännu mer, och nu är dom äntligen på plats =) Hunden sköter sig exemplariskt, tror att hon o katterna känner igen varandra trots att det är över ett år sedan de bodde ihop senast.
 
Helgen har i övrigt varit helt okej, lite seg kanske men så är det ju ibland. Idag har jag dock mått skit hela dagen, deppig, ångest, konstiga tankar etc... Drömde en helt sjuk dröm inatt, väldigt obehgalig, kanske beror måendet på det. Återstår att se hur morgondagen blir, har individuell terapi på fm i alla fall,sen blir det några långpromenader med skulle jag tro. Går ungefär en mil om dagen nu, kan bli bättre än så men det är vad jag orkar just nu.
 
Godnatt!
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0