Vet varken ut eller in...

..Nu är personalen, i alla fall en av dom, helt hysteriska efter vad terapeuten har vidarebefordrat till dom om mitt mående... Tusen frågor om mina s-tankar och planer och allt där emellan! Dom föreslår, såklart, inläggning, eller i alla fall ett besök på piva för att bedömas av läkare. "Du får väl inte panik nu" säger en av dom...Nejdå, inte alls... Det sista jag vill är att hamna på sjukhus igen!! Även om jag isfl blir transporterad till mitt hemsjukhus så är det inte nåt alternativ, vill verkligen verkligen inte bli inlagd igen... Har också framfört detta, och det är bestämt att avvakta till imorgon och göra en ny utvärdering då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0