Regn regn regn

Det tar aldrig slut, regnet! Och snart blir det väl omvandlat till snö... Enda fördelen är att det åtminstone blir lite ljusare, får väl se fram emot det.
   Dagen idag har såhär långt varit rätt kass... Imorse fick jag helt plötsligt inte lov att gå ut med hunden utan personal, trots att det var okej under hela gårdagen. Hänger inte med i svängarna riktigt... Har dock blivit lovad att få gå ut själv med vovven nu ikväll.
   Vi har varit i Staden och bowlat idag, två andra klienter, en personal och jag. Kan säga som så att jag blev rätt krossad, gick inte alls vägen idag! Måste bero på träningsvärken efter ridningen i måndags! Bowlingen brukar vara kul, men idag hjälpte den inte mot alla dumma tankar och ångesten... Fick ett antal impulser att "rymma", hade en bra chans men tog den inte. Vet inte varför. Lusten att skära har också kommit tillbaka, hoppas att jag kan låta bli, vet hur dålig jag känner mig efter att jag skurit, det är inte värt det...
Planen är att försöka överleva tills på lördag, då får jag besök här av en mycket kär vän och det vill jag verkligen inte missa! Mycket därför jag inte är helt ärlig med personalen, hade dom vetat precis hur jag känner mig så hade det troligen blivit en tur till psykakuten, och hamnar man där vet man aldrig när man kommer därifrån. Så huvudet ovanför ytan till och med lördag! Sen får vi se hur det verkar då.
  Nu, ut i regnet och rasta hunden.
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0