Har hänt mycket...

...den senaste veckan. I torsdags blev jag på vårdintyg skickad till närmaste psykakut tillsammans med en personal. Där blev det inläggning, och morgonen efter skrev överläkaren lpt på mig. Blev på eftermiddagen transporterad till mitt hemsjukhus, en taxiresa på nätta 25 mil. Och här är jag fortfarande kvar. Fick dock lpt'n avskriven idag.
Mår väl inte så mycket bättre nu än för en vecka sedan, framförallt så går det dåligt med ätandet och drickandet. Och det sätter ju sina spår i hjärnfunktionen... Har även fått en för mig ny antidepressiv medicin, och känner av de negativa effekterna av den väldigt väl. Det är skitjobbigt rent ut sagt, jag vill bara skada mig, sluta finnas... 
Har knappt lämnat sängen på två dygn nu, är i väldigt stort behov av en dusch, men vet inte hur jag ska få till det, blir svimfärdig av att sitta upp i sängen... Har världens skitigaste hår i alla fall, som om det nu vore något att stoltsera med.
   Får se nu hur helgen blir, det får litegranna avgöra vad som sker i veckan, när det gäller ev utskrivning och så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0