...

Ingen idé att säga något om vädret, det är ju samma regn varje dag i stort sett! Idag känns det som att det knappt blev ljust innan mörkret kom igen, inte konstigt att man blir nedstämd...
   Annars så har dagen varit sådär, sover så himla dåligt nu trots medicinerna och det sätter sina spår. Äter också dåligt och det gör mig väl inte piggare, men det skadar knappast i övrigt. Så fet som jag är nu har jag aldrig varit tidigare, detta trots att jag är ute och går så mycket! Men har inte ätit ordentligt sedan jag kom hit, äter aldrig den lagade maten, om det blir nånting så är det mackor som slinker ner. Och det är ju väldigt onyttigt, och kroppen är väl desperat efter energi så den tar väl till sig all skit tio gånger mer än den skulle gjort annars antar jag... Skyller på det i alla fall, känns lite bättre att ha en förklaring som inte bara påvisar att det faktiskt är mitt eget fel att jag numera är size flodhäst.
   Inte säkert att jag får något besök imorgon, men skälen till att det isåfall uteblir är i allra högsta grad godtagbara. Får se hur det blir helt enkelt. Vill ju självfallet att besöket blir av, men den andra, destruktiva dumma, sidan tycker att det kanske vore en bra idé att inte få besök. Då kan man ju hitta på andra dumheter istället, när det inte finns nåt annat att haka upp sig på. Det blir som det blir.
 
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0