Sommaren -15

Det har varit en bra sommar faktiskt, överlag. En rejäl dipp i maj som resulterade i två veckors vistelse på 22:an i Varberg. Men det var en frivillig vistelse, och den föregicks inte av några dramatiska händelser! Guldstjärna i kanten där!
 
Har försökt att sysselsätta mig med sådant som jag vet gör mig gott. Det har blivit en hel del bad, njutande i solen, blåbärsplockning, hästar (såklart), umgänge med vänner och syskonen och en massa tid med hundarna. En liten resa till Norge gjorde vi också (hundarna och jag alltså...), där hade vi det mysigt med släkten i en vecka.
 
Nu märks det att hösten är påväg, det är kallt om nätterna, betet till djuren börjar ta slut, löven skiftar färg. Hoppas så på att det blir en fin höst med kalla, klara och färgsprakande dagar! Regnat har det gjort tillräckligt under sommaren tycker jag.
 
Avslutar med ett urval ur sommarens bildskörd!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0