Det där med rubrik alltså...

Idag blir det inget spännande skrivet alls, det har varit en i stort sett intetsägande dag! Det var stadsresa på förmiddagen, om man nu kan kalla stället vi åker till för stad. Allt är relativt =) Shoppade lite nödvändigheter i alla fall. Sen blev det sängläge med Dan Brown´s Inferno, en riktig bladvändare!! Lite kisspauser för hunden såklart, och nu har vi nyss varit ute på "långpromenad". Jag har så kontisgt ont i ena benet och har svårt att gå, så det blir dessvärre inte så långt nu, 3-4 kilometer bara. Synd om hunden, men vad ska jag göra!? Får gå så långt jag orkar!
Nu ska det inte gnällas mer, ska glo på TV och fortsätta läsa tänkte jag =)
 
Just det, en spännande sak har jag faktiskt gjort idag! Har beställt hem ett armband från http://www.rockbysweden.com/, dom har rea på utvalda smycken och jag beslutade mig faktiskt för att belöna mig själv genom att köpa ett fint armband! Som en liten push på vägen liksom, det är inte ofta jag handlar åt mig själv. Yeah!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0