Sensommarmys

Då jag på grund av olika omständigheter inte somnade förrän vid 05.30 imorse så var tanken att jag skulle sova tills jag vaknade av mig själv lite senare imorse. Fick dock ett telefonsamtal vid 9-tiden, mina hyresvärdar behövde hjälp att lasta ett bångstyrigt föl. Så det blev inte så många timmars sömn! Dagen har ändå varit bra, om än lite seg i starten.
  Kvällen spenderades först i Varberg tillsammans med ena syster yster och hennes pojkvän, vi satt nere vid havet och åt och mös och lekte med hundarna! På hemvägen stannade jag till hos bästa C och blev kvar där ett par timmar. Det finns alltid så mycket att prata om! Sammanfattningsvis en bra dag utan stress, det gillar vi. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0