Är så glad så glad så glad

Nu är det bestämt! Det blir flytt i månadsskiftet april/maj, helt fantastiskt underbart ska det bli! Nu ska det bara samordnas och organiseras med flytthjälp, inte det lättaste, men det kommer ordna sig =) Det enda jag kommer sakna här är min terapeut och några av klienterna, men annars så ska det bli så himla skönt att få lämna detta ställe!! Tror inte att någon annan kan förstå hur härligt det känns =)
  Och som om inte det var nog, i början av juni har jag blivit bjuden på en resa till Kreta av pappa, det blir min lillebror och jag som åker med, ingen annan av syskonen har möjlighet. Men det ska också blir helt underbart, jag har under mitt 27-åriga liv aldrig varit på solsemester, så himla spännande! Detta kan ju inte bli annat än bra =)
 
Och så ännu fler vårbilder:
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0