Orka komma på rubrik...

Har precis kommit tillbaka från kvällens "powerwalk", dock utan power idag... Märklig känsla att inte kunna skjuta på i steget utan att det gör ont. Men det går nog över tills jag gifter mig, som min kära moster brukar säga!
   Annars har dagen varit okej, orkade upp på morgonmötet imorse och sen hade jag tid med terapeuten på förmiddagen. Terapitimmen ägnades idag åt att laga mat, terapeuten bedömde mina skills i köket, som en del i förberedelserna inför vårdplaneringen i slutet av månaden. Då jag planerar att flytta hem!! Eller, i alla fall inom kort efter mötet. Är så trött på detta ställe, räknar timmarna tills månaden är slut, längtar hem så himla mycket!
   Nu väntar en kväll framför TV´n, som vanligt, hoppas på en god natts sömn och en bra dag imorgon.
 
Min kära ko-kompis! Fast det är en kviga, en kelsjuk en.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0