...

Jag hittade på dumheter tidigare i veckan, i desperation under vansinnig ångest. Är fortfarande fysiskt dålig efter det, så har försummat både min hund och mig själv. Men det verkar vara påväg åt rätt håll nu i alla fall. Imorgon hoppas jag orka en riktig promenad med hunden, det ska dessutom bli sol har jag hört.
 
Men jag blir rädd för mig själv när sånt här händer. Jag vill inte att det ska hända, men när ångesten pushar mig över gränsen så händer det ändå. Önskar att jag var en bättre människa. En som såg min omgivning, inte bara mig själv. En som var normal och passade in i den mall samhället har satt upp.
 
Det enda jag verkligen önskar mig till jul, är att få bli frisk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0