Nu är det vinter på riktigt!

Det var lite mer snö ute när vi vaknade imorse än igårkväll! Lilla hunden blev helt tokig, hon har haft så fullt upp idag att hon knappt hunnit kissa! Tänk så lycklig man kan bli av lite snö, och det smittade av sig till mig, så härligt att se sin hund så otroligt superglad =)
  I övrigt så kan jag berätta att jag fått ett erbjudande om lägenhet från ett av de kommunala bostadsbolagen. SÅ glad jag blev när telefonen ringde!! Dessvärre så kommer jag sannolikt tacka nej till lägenheten, den är för dyr, för stor och ligger lite för långt från stan. Tråkigt, men det kommer förhoppningsvis fler lägenheter! Vill inte verka kräsen, men jag kan inte lägga så mycket pengar, som jag inte har, på en lägenhet jag egentligen inte vill ha.
 
 
 
 
Min sessa <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0