Christmas is near

Dagen före julafton har varit en bra dag, dock ganska smärtsam. Men det är helt mitt eget fel!
Var med ena syster ut till stallet där hon rider, vi red ut en sväng och hade det toppenhärligt i solen, hästarna var pigga och glada precis som vi. Kanske lite för glada, och jag råkade glömma att jag inte ridit riktig häst på väääldigt länge och detta slutade med katapultstol ner i den hårda grusvägen för min del. Det gick bra, inga skador och jag hoppade glatt upp igen och fortsatte ridturen. Men sen... AJ! Kan knappt röra mig, det ska bli spännande att se om jag kommer ur sängen på julaftons morgon :P Det var så länge sedan jag ramlade av att jag inte ens kommer ihåg det, så det var väl på tiden antar jag. Får fira julafton med ett snyggt blåmärke mitt på näsryggen (fick det av hjälmen när huvudet slog i marken)! Jag tror att det blir en bra julafton, har en bra magkänsla, hoppas att den stämmer!
God Jul på er, ni få stackare som läser bloggen, hoppas att ni får en underbar julafton!
 
 
 
Julgranen i Norge, när vi precis klätt den klart häromkvällen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0