Kontrollerad dag..?

Nja, folk har haft koll på mig, vilket är oerhört irriterande och framförallt så stör det vovven mkt märker jag!
Hoppas på bättring inom kort. Måendet är detsamma, ligger o balanserar på den där gränsen mellan tanke och handling. Vi fick en blöt men rätt go promenad i skogen idag, hunden o jag. Dagens enda lite positiva.
Orken är på noll, tar den energi som finns till att ta hand om min hund. Städning, tvätt, vara social och trevlig osv är betyligt lägre priotiterat. Nu ikväll satt jag på sängen, försökte ta mig upp för att fixa en knäckemacka. O det gick fan inte! Tankens kraft var inte tillräcklig, tog säkert fem min innan jag fick benen att börja röra sig från sängen... Wierd
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0