...

Om dagen igår var underbar så har dagen idag varit motsatsen. Har haft noll energi, bara orkat ut på dom nödvändiga promenaderna med hunden, inte gjort någonting annat. Har haft som mission att duscha, men det har inte blivit gjort än... Jobbar på det... Har haft galet sötsug hela dagen, o eftersom jag inte har något sött att stoppa i mig så blir det mackor och/eller knäckebröd som slinker ner istället. Inte bra!! Om jag bara orkar så ska jag försöka ta mig upp till gymet och träna imorgon, det får bli morgondagens mål i alla fall.
Om jag nu kommer till morgondagen. Lusten att traska ner till tågspåret är stor. Borde tänka lite mer på konsekvenserna, men när man passerat den där "magiska gränsen" så struntar hjärnan fullkomligt i allt sånt, det är bara tanken på att slippa skiten som hägrar. Sjukt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0