Update

Efter dryga tre (långa) veckor är jag nu tillbaka på behandligshemmet. Snö och kallt är det, men föredrar det framför allt regn faktiskt. Vovven är fortfarande hos sin tillfälliga familj, hon kommer att följa med mig hit efter permissionen över jul. Och sedan kommer mina kissar förhoppningsvis kunna flytta hit inom en ganska snar framtid. Skulle vara så skönt att ha alla samlade, slippa det dåliga samvetet för katterna.
   Det är med blandade känslor jag är tillbaka här, det är såklart skönt att få träffa alla igen och att ha lite mer frihet än på sjukhuset. Nackdelen är ju att det blir så långt hem till syskonen och vännerna. Men nu är det ju som sagt snart dags för julpermis.
   Dagen idag har varit okej fram till sena eftermiddagen, då fick jag plötsligt en massa ångest. Har tagit tre oxascand nu under kvällen, men dom tar bara udden av det, resten ligger kvar och pyr...
Ska försöka sova relativt snart, hoppas att det blir bättre imorgon.
 
/H

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0