Nu är det jul igen...

Åker hem på "jullov" idag, har packat och städat och haft mig hela förmiddagen. Fick vara kattvakt inatt, så har sovit rätt bra =) Bortsett från att dom små liven väckte mig kl 05 och ville ha mat, men jag somnade igen sen som tur var.
Nu är det snart bowling som står på schemat, sista gången nu fram till januari. Satsar på revansch big time nu! Har finslipat tekniken och snackat taktik med min lagkompis :P
 
I övrigt så har jag haft väldigt mycket ångest senaste dagarna, fått ta mycket medicin men det har bara tagit udden av skiten. Vet inte riktigt varför ångesten har slagit till så, men det är väl säkert flera olika anledningar, som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0